• hundpromenad!

Då är denna dag till ända! 
En rätt så energislukande dag, utan att jag vet varför. Mitt knä gör så fruktansvärt ont, Alba har kräkts på allt, hela tiden, hela hon luktar kräks, haha, känt nån inre stress i hela kroppen. Men wixan är här och lugnar mina nerver. Alba sover i sin säng nere i sitt rum och wixie ligger utslagen på soffan med mig. 
Haha, denna hund alltså. Alba drar i hennes päls och öron konstant (fast jag tar bort hennes händer) och gör ljud som dödar allas öron (men själv är hon toppnöjd(???)) men ändå ska wixie vara där Alba är. Jag ser hur jobbig hon tycker att hon är men ändå så lägger hon sig vid henne. 

Och Alba, herregud. Inte still en sekund. Snurrar runt och häver sig åt alla håll och man får inte släppa blicken på henne en sekund. Min stora lilla tjej! 

Kommentera

Publiceras ej