• en tisdagmorgon mitt i livet. 

Vi har ju en tjej som sen hon kom har sovit skitdåligt. Förutom en period då hon sov guld. 
I vilket fall, så har detta bara eskalerat, och nu sover vi ca 0,0h per natt. Hon vaknar var 15:e minut och är "vaken" eller blir ledsen. I natt tyckte hon att 04 var en rimlig tid att vara arg och sen supervaken på. Jag höll verkligen inte med. Så jag på nått sätt tvångssövde om henne. I 50 min. Vilken vinst. När hon vaknade igen så låtsades jag som att jag sov och hon somnade om i ytterligare 50 min. 
Sen kom det där glada bubblet och bensprattlet. Så vi pussades och kramades och bytte en bajsblöja i sängen innan vi gick upp. Och ja, här är vi nu. 
Gröten är i magen och snart ska jag slänga ut henne i vagnen ute så hon får sova sin förmiddagslur och hoppas på att hon kommer till ro för en långsovning. 

Jag har tänkt så många nätter att jag kommer dö av sömnbrist, men man gör tydligen inte det. Så fort solen går upp så blir man "pigg" och kör dagen som vanligt. 
Tänk vad häftig kroppen är! Men vore häftigt att sova lite också, haha. 
Men en stor eloge till vår tjej som är den gladaste av solstrålar ändå! Puss på truten, hjärtat! 

Kommentera

Publiceras ej